poniedziałek, 9 grudnia
Shadow

Fotopułapkami nie zadziałają ci już w Tmobile (aktualizacja)

W zaprzyjaźnionej firmie, klient miał problem z fotopułapką. Mianowicie problem polegał na tym, że nie da się wysyłać wiadomości MMS (karta sim Tmobile), walka trwała realnie od końca października 2020r. Każdy inny operator Orange, Plus czy Play działały bez problemowo po za wspomnianym już wcześniej Tmobile. Nadmienię iż nie był to odosobniony przypadek, było więcej takich klientów. Po długiej wymianie korespondencji klienta z siecią, przy pomocy zaprzyjaźnionej firmy udało się uzyskać konkretną odpowiedz od sieci Tmobile.

fotopulapka

„Informuję, że konsultowałam Pana sprawę ze specjalistą działu technicznego. Potwierdził, że od 01.11.2020 nie świadczymy usługi MMS dla urządzeń nie posiadających numeru IMEI (dokładnie których sieć nie rozpozna jako telefon/modem dopis redakcji). Tym samym przyznaję Panu rację. Za wcześniejsze informacje bardzo przepraszam.

Mając na uwadze powyższe postanowiłam anulować pozostałe 7 doładowań po 25 zł (na łączną kwotę 175 zł) , które pozostały do wywiązania się z umowy w Mix dla numeru 6xyz. Na tej podstawie umowa w mix się zakończyła, ponieważ nie ma już zobowiązań.

Jeśli chciałby Pan całkowicie dezaktywować numer lub przenieść do systemu na kartę proszę o przesłanie dyspozycji pisemnej z Pańskim podpisem. Pismo może Pan przesłać w załączeniu mailowym (skan, zdjęcie pisma) na adres: [email protected]

Powyższa decyzja kończy drogę postępowania reklamacyjnego. Niniejsze rozstrzygnięcie znajduje uzasadnienie w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 z póź. zm.).
Zgodnie z § 7 ust. 2 pkt 5) Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z dnia 07.03.2014 poz. 284) informujemy, że przysługuje Panu prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym.

Z poważaniem
Magdalena W.
Konsultant ds. Reklamacji”

Aktualizacja z dnia 18.02.2021r.

Powyższy wpis pisałem już niemal miesiąc temu, jakie było moje zdziwienie jak w dniu dzisiejszym (18 luty 2021) skontaktował się ze mną przedstawiciel T-mobile. Pan Konrad M. przesłał poniższe wyjaśnienie, co do sytuacji powyżej:

Zamieszczona w nim odpowiedź do klienta była odpowiedzią na indywidualną sytuację, a nie generalną odpowiedzią na wszystkie przypadki zastosowania kart SIM T-Mobile w fotopułapkach. Chciałbym wyjaśnić, że brak możliwości skonfigurowania działania kart SIM T-Mobile w część urządzeń nie wynika z braku obsługi po stronach kart SIM T-Mobile, ale z ustawień w części takich urządzeń. Cześć użytkowników korzysta z kart T-Mobile w fotopułapkach bez żadnych przeszkód. Obecnie poszukujemy rozwiązania, które umożliwiłoby korzystania z naszych kart SIM we wszystkich tego typu urządzeniach.

Jednymi słowem jeżeli macie problem, zgłoście się do operatora.

 

Z racji takich wieści wpis Konfiguracja MMS w fotopułapce zostanie zaktualizowany.

5/5 - (2 ocena/y)

1 Comments

  • Mati

    He widzię aktualizacja od fioletowych. Może wywalczysz jakiś kontakt dla osób które mają problem ? Nie zawsze chce się kończyć umowę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.